Helgen är förbi...

...och en ny vecka är påbörjad!
Det har i alla fall varit en trevlig helg som började med fredagsmys med familjen och fortsatte med jobb under dagen på lördagen. Direkt efter jobbet skyndade jag mig hem till Hanna, vi drack vin och gjorde oss i ordning. Sedan gick vi till Rosi som hade bjudit hem trevligt folk för "smakfest", vi åt några piller som fick allt att smaka sött, ölen smakade milkshake (; sedan tog de flesta av oss taxi in till stan och till Röda rummet, blev en massa dans. Vi splittrades, Hanna, hennes pojkvän och jag gick till Arena hörnet och avslutade med en drink. Tanken var att jag skulle följa med Rosi hem till henne och käka pizza men träffade Johan ett tag, var med hem till honom och kikade på ormen. Tror att jag somnade ett tag innan han skjutsade hem mig till Rosi. Tror inte ens att jag hann lägga mig innan jag somnade. Söndagen gick åt till att sova, gick bara till konsum en snabbis i nattlinne och köpte cola. Kvällen avslutades hemma hos Angelica och Albin, alltid lika mysigt att sitta och prata med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0