Julshopping

Har haft massa att göra ett par dagar men idag har det varit riktigt lugnt, varit ute i regnet i flera timmar med vovven. Nu håller vi på att städa, han plockar fram alla gosedjur så att det bara är att lägga ner i hans korg sedan :)

Sedan ska jag träffa min bror på stan, tanken är att vi ska julshoppa lite. Lite senare kommer även pappa och joinar oss. Mycket trevligt så här en onsdagskväll, speciellt idag eftersom den efterlängtade lönen har kommit. Jag behöver en julljusstake till mitt fönster och lite ljusslingor, sedan ska jag även försöka hitta en bädd till hunden. Svårt att hitta stora sådana som inte kostar mer än 1000 lappen!

Nej nu ska jag återgå till städningen och sedan göra mig i ordning..

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag har utmanat dig :-) http://cinekreera.blogspot.com/2009/11/utmanad.html

2009-11-29 @ 10:52:22
URL: http://cinekreera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0