Äntligen fredag!

Underbart med helg, synd bara att jag jobbar både lördag och söndag. Morgondagen ser jag fram emot, ska vara i köket men söndagen hade jag nog gärna kunnat skippa. Har ingen lust att vara trevlig och stå i kassan. Men det är ju som det är, får tänka på lönen.

Förra veckan var jag hos veterinären och hälften av provsvaren hade kommit igår och det är allergi han har, kan vara mer men det de vet än. Mot inomhuskvalster, så blir att städa mer, han får inte vara i sängen, jag får ta bort hans kudde och täcke. Usch, varför ska allt vara så krångligt?

Nu ska jag ner i tvättstugan och lägga in tvätten i torktumlaren sen blir det en välbehövlig promenad i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0