Ibland är jag så effektiv

Nu är jag hemma igen och jag hade faktiskt tänkt att rensa bland alla kläder, använder ju inte ens hälften.

Gick superbra på gymmet idag, spelade Shinedown så att alla som var där hörde, blir så mycket lättare att träna om man lyssnar på bra musik. Sen gick jag till jobbet och käkade med Hanna, pratade precis lika mycket skit som alltid, lovely! Sen kom mami och hämtade mig så åkte vi till IKEA och kikade bara. Hittade en grej som låg bland julgrejerna, de hade hängt julgranskulor på men jag hade tänkt att hänga halsband, armband och ringar på. Hoppas att det blir lika bra som det är i mitt huvud.

Nej nu ska jag ta och bädda sängen sen sätta igång med klädernar. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. va blev det idag?

2009-10-22 @ 18:14:18
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



klarar jag av att hitta kärleken på en vecka och vara i ett förhållande i helgen tror du?

följ bloggen och se hur de går i jakten :)



/Beloni

2009-10-22 @ 18:26:07
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0